texass

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Elin H Johansson - 1 december 2010 19:00

Nu sitter jag framför datorn igen, nyduschad o allt :) tihiihi. Har ingen aning om vad jag ska göra resten av kvällen. Lägga sig tidigt och sova ut ordentligt kanske? Låter väldigt lockande men kommer inte bli så^^.

  

Just de, det är bara 8 månader kvar till iron maiden på ullevi idag ;D


Av Elin H Johansson - 1 december 2010 16:04

Ligger just nu på golvet i mitt rum och lyssnar på Björn Rosenström. Ska snart resa på mig och börja städa tänkte jag. Det behövs verkligen men jag orkar fan inte :(. Och dom kilona jag hade gått ner är nu uppe igen, jävla piss. Jojjobantning :C. Men kan va ******* fel också. Man brukar kunna gå upp i vikt då och sen försvinner det igen när det är slut. Får hoppas på det iaf :).


jag idag ;)

  


Av Elin H Johansson - 1 december 2010 10:56

Vet inte riktigt vart jag ska börja här, men jag är en tjej på 16 år men fyller snart 17. Mitt absolut största intresse är musik och det kan ni ju bara försöka att ändra på, haha ;). I augusti detta året började jag på BF-programmet på Teknikum i Växjö där jag pluggar till barnskötare. Om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt än om det verkligen är det här som jag vill göra. Jag vill bli musiker eller tatuerare, men det är jävligt svårt att lyckas som det :/. Går nog klart dom här 3 åren på BF så får vi se vart det leder :), alltid bra att ha en "reserv"-utbildning. Men jag ska kämpa för att nå min dröm.

    

   


Av Elin H Johansson - 1 december 2010 10:12

Vaknade förvånansvärt tidigt idag. Vatt vaken sen ca 9.30 kanske :O. Iaf, nu ska jag titta på första avsnittet av årets julkalender. Den verkar inte vara så bra, men hör till mina traditioner att titta på julkalendern hur bra eller värdelös den än är, haha :D. Efter jag har tittat klart på det får ni första svaret på "listan" jag la ut igår.

  

:D

Av Elin H Johansson - 1 december 2010 00:07

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni se mer av i min blogg?
 Bilder
 Videoinlägg
 Musik
 Fler inlägg över lag per dag
 Annat

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards