texass

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Elin H Johansson - 5 december 2010 22:04

Hmm, jag som tänkt lägga mig redan vid 20 för att för en gångs skull sova ut ordentligt, men nejnej här sitter jag fortfarande kvar och klockar är nu lite efter 22. Jag måste lära mig att lägga mig i tid nu när jag stiger upp så pass tidigt på morgonen. Nåt tips på hur man blir trött elr hur man somnar snabbt? Jag är i behov av hjälpt faktiskt, :(. Ne men nu ska jag sova och hoppas på det bästa att ja somnar innan midnatt.

  

Av Elin H Johansson - 5 december 2010 19:04

        

Av Elin H Johansson - 5 december 2010 18:04

          

Dom snygga egobilderna på mig kommer senare ;) 

Av Elin H Johansson - 5 december 2010 17:33

Usch när fan ska det sluta snöa? Gaaaah ja blir galen :(. Men har iaf varit i brors lägenhet nu i nårra timmaroch hjälpt till med lite småsaker. Ätit min favoritmat också (A). Spaghetti o köttfärssås, de gillar vi (Y). Senare ikväll kommer det upp lite nya randombilder ja tagit idag. Roligare det än massa internetbilder? Jag tycker det iaf, hihihi :). Nej nu ska jag försöka göra lite nytta istället för att sitta vid bloggen, dvs att ta hand om mina djur, höhöh ;)


Och sosso, vi ha inte lekat på jättelänge. skärpning på oss vafan!

  

Av Elin H Johansson - 5 december 2010 11:55

Ja det är frågan. Vad är kärlek?


För mig är det något stort. Nej, något enormt.Det största man kan tänka sig. Större än universum, och det om nåt är stort. Det finns också många olika sorters kärlek. Jag tänkte ta upp några olika sorters kärlekar här. Jag talar om vad jag anser att kärlekarna är....


KÄRLEK TILL EN POJKVÄN/FLICKVÄN:

Den sortens kärlek är väldigt speciell och i många fall grymt svår. Det har den alltid varit för mig. Känslan att inte ha träffats på nårra dagar och sen träffas man och möts av en kyss. Det finns inget som är så mysigt som det. Att bara ligga i sängen och mysa. Du ligger där och din partner håller om dig. En helt underbar känsla. Dock så gör det jävligt ont när denna kärleken tar slut.


KÄRLEK TILL SITT/SINA BARN:

Själv har jag inga egna barn, än, så här går jag helt på egna "gissningar" och vad folk har berättat för mig. Att höra dom tre orden "Jag  älskar dig" från ett barn, det berör verkligen. Barn kan vara förjävliga men också helt underbara. Men att veta att sitt egna barn älskar en, aee så vacker kärlek är det. Tänk, den varelse du själv har skapat, växer upp, lär sig massa saker och tackar dig genom att berätta för dig att han/hon älskar dej. Vilken belöning det borde vara för allt slit.


KÄRLEK TILL SITT STÖRSTA INTRESSE:

Detta är den kärleken jag personligen har lyckats bäst med. För den här kärleken kan inte springa ifrån mig. Den kan inte heller dumpa eller svika mig. Jag snackar såklart om musiken. Min kärlek till den är hur stor som helst. Musiken kan nämligen anpassa sig till vilket humör man är på osv, vilket kan vara svårt för en människa att göra. Jag är en väldigt svår person som inte riktigt vet vad jag vill längre men konstigt nog så förstår musiken sig på mig bättre än någon annan levande varelse på denna jord.


Orkar inte skriva så mycket mer nu. Blev ett ganska långt inlägg och blir dom för långa så orkar ingen läsa, hehe. Detta är mina åsikter om vad kärlek är för mig. Jag har aldrig testat att sätta ord på kärlek förr så därför det kanske blev lite rörigt inlägg^^.

     

  

Av Elin H Johansson - 5 december 2010 11:18

Jag steg upp ovanligt tidigt idga för att vara mig på en helg. Redan vid 10.20 tiden :O. Jag kanske börjar bli en morgonmänniska? Fast ne, detta var nog bara en engångsförteelse *blinkblink*. Snart får ni nästa del i "listan". Ni vet den som cirkulerar väldigt mycket i bloggvärlden just nu. Där man typ berättar en sak om sitt liv varje dag :P. Nu ska jag titta på dagens avsnitt av julkalendern. Vi höres igen nån gång efter det, puss<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni se mer av i min blogg?
 Bilder
 Videoinlägg
 Musik
 Fler inlägg över lag per dag
 Annat

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards