texass

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Elin H Johansson - 2 december 2010 19:16

Ni vet att dom brukar säga på nyheterna att man får cancer av så mycket?

Nyss sa dom faktiskt en sak man INTE får cancer av ;)

  

Av Elin H Johansson - 2 december 2010 13:21

Det berors på vilken sorts kärlek man menar. Men en av mina allra största och första kärlekar är nog musiken (om man bortser från mamma och pappa). Hade det gått så hade jag varit gift med den för länge sen. Jag tänker leva med musiken tills döden skiljer oss åt, och ett litet tag till.


Min första kärlek till en partner eller vad man ska säga är ******. Bara varit riktigt kär en gång, och det är i honom. Tyvärr så är det så att han bor alldeles för långt bort. Visst, distansförhållande har vi pratat om men jag skulle inte klara av saknaden om vi skulle bli ett par. Jag saknar honom redan asmycket och vi träffades i helgen. Gaaaaah, hatar avstånd och saknad :(.


Sen så har jag en viss kärlek till mina syskon. Även om jag inte alltid vill erkänna det så älskar jag dom.


Jag och mina 3 bröder när vi va små

  


Av Elin H Johansson - 2 december 2010 10:50

Ska man byta linje till musikgymnasiet i Hultsfred eller inte?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni se mer av i min blogg?
 Bilder
 Videoinlägg
 Musik
 Fler inlägg över lag per dag
 Annat

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards