texass

Alla inlägg den 12 december 2010

...

Av Elin H Johansson - 12 december 2010 17:54

Av Elin H Johansson - 12 december 2010 17:08

Jag hade helt glömt bort att det var tredje advent idag fram tills jag bara för en liten stund sedan tittade in på Nicole's blogg, minnet är kort ibland haha :D. Iaf så har jag städat och småplockat med mitt nya rum hela eftermiddagen. Herregud vad saker man har när man håller på och flyttar över från ett rum till ett annat. När det väl är uppställt tycker man ju att man inte har nånting :O.


Även rensat ut garderoben idag, igen..... Gaaah kläderna tar ju aldrig slut. Funderar på att man ska slänga ut ett plagg varje gång man köper ett nytt? Så kanske jag slipper dom här enorma rensningarna. Äsch, tänkte så för ett tag sen men icke sa nicke så blev det inte.


Min mage är ovän med mig idag också. Eller inte bara idag, ända sen i torsdags då jag åt i skolan :(. Får sånna plötsliga magknip att jag tror jag ska dö :(. Får även ont så fort jag äter nånting. Nån som vet vad det kan vara? Mamma tror de kan vara början till bältros, men sist jag hade det så hade jag inte alls såhär ont :(

Av Elin H Johansson - 12 december 2010 12:13

Yess, i den finns ingenting eftersom jag inte använder handväska. Men jag brukar använda en "vanlig" väska eller min Metallica-väska. Och i den brukar det finnas nycklar, kamera och en mobil.

  

Det är inte en sån väska jag har som det är på bilden men det är en axelväska. Skillnaden är att min har ett mycket snyggare motiv ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni se mer av i min blogg?
 Bilder
 Videoinlägg
 Musik
 Fler inlägg över lag per dag
 Annat

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards